POGOJI POSLOVANJA AUDIO BM SPLETNE TRGOVINE

Priporočilo

NAROČILO JE MOGOČE OPRAVITI BREZ PRIJAVE. VSEENO PRIPOROČAMO, DA SE V SPLETNO TRGOVINO PRIJAVITE. ZAKAJ?

Prijavljeni v našo spletno trgovino, boste lahko:

  • naslednje nakupe opravili zalo hitro – brez ponovnega vnašanja podatkov
  • možnost hitre ponovitve katerega od prejšnjih nakupov
  • pregledovali nekoč opravljene nakupe
  • urejali vaše podatke za dostavo in vaše druge kontaktne informacije
  • spremenili geslo
  • vnesli nadomestni naslov za pošiljanje

Postopek registracije je zelo enostaven.

 

 

Pregled pogojev poslovanja

1. Načini plačila – plačilni pogoji
2. Postopek nakupa
3. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
4. Reklamacije
5. Garancija
6. Dostava

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS.
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani AUDIO BM.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila – plačilni pogoji

V AUDIO BM spletni trgovini omogočamo različne načine plačila:


1. Plačilo po povzetju

Naročeno pošiljko boste poravnali PO POVZETJU, ko vam jo dostavi Pošta Slovenije. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Mi krijemo strošek pakiranja in strošek pošiljanja, vi plačate samo naročene izdelke in strošek odkupa (cca. 1 EUR).

 

2. Plačilne kartice
Preverjanje poteka varno in hitro preko sistema PayPal, tudi če nimate PayPal uporabniškega računa. Sledite korakom na zaslonu.
Mi krijemo strošek pakiranja in strošek pošiljanja, vi plačate samo naročene izdelke. Stroška odkupa ni.

 

3. PayPal
To je najbolj preprost način plačila. Preverjanje poteka varno in hitro preko sistema PayPal.
Mi krijemo strošek pakiranja in strošek pošiljanja, vi plačate samo naročene izdelke. Stroška odkupa ni.

 

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini AUDIO BM so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Dodatnih stroškov nimate.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, zaradi različnih dejavnikov na katere nimamo direktnega vpliva so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni.

 

PRIMER NAROČILA:

1. Sledite korakom v spletni trgovini in oddajte naročilo.

2. AUDIO BM v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje. Račun za blago bo v paketu.

NAROČILO IN DOSTAVA STA MOGOČA SAMO NA PODROČJU SLOVENIJE.

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni email; trgovina@audiobm.si.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
– pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
– pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
– pri univerzalnih čepkih za ušesa

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno z originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

 

Reklamacije (stvarna napaka in garancija)

Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

 

Dostava in osebni prevzem
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Strošek dostave
Strošek dostave Pošti Slovenija poravnamo vi. Za vas ni stroška dostave.

 

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s komercialisti, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo poštar Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, oziroma vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti.

 

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 16. ure, bo blago odpremljeno z naše strani v roku petih delovnih dni. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši akustiki vas bodo preko e-maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

Varnost in pravica do zasebnosti
Upravitelj spletnega mesta www.audiobm.si AUDIOBM, d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v naročila(na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna stran dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi (Pošti Slovenija) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

 

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori
-Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
-Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
-Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
-Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Pravno obvestilo
Spletna trgovina na naslovu https://www.audiobm.si/trgovina in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi vizitka AUDIO BM d.o.o. kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

 

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

 

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
    • tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
    • datum pošiljanja;
    • čas pošiljanja;
    • vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

 

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca. 

 

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

  • osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
  • zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org

 

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

 

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

 

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

 

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.