Unitron praznuje 50 let – Pogled v preteklost in prihodnost

Intervju s predsednikom Unitron

Čestitke ob 50. obletnici podjetja Unitron. Povejte mi, kakšni so bili začetki podjetja.

Jan: Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1964 s strani treh nemških imigrantov, ki so živeli v Novi Fundlandiji – Fred Stork, Rolf Strothmann in Rolf Dohmer. V tistem času so se ukvarjali z razno elektroniko, prodajo in servisom televizij ter radiev. Podjetje so poimenovali Universal Technologies, katero je bilo kasneje preimenovano v Unitron.

Danes je Unitron še vedno stacioniran v mestu Kitchener, Ontario. V pisarnah našega podjetja imamo skoraj 200 ljudi, od katerih več kot polovica dela na raziskavah in razvoju. Smo del skupine Sonova, vendar imamo lastne zmogljivosti na področju raziskav in razvoja. Razvili smo lastne avdiološke utemeljitve, razvijamo lastne algoritme in funkcije, ki so zelo edinstvene in inovativne.

Kateri bi bili nekateri primeri iz vašega trenutnega portfelja?

Jan: Naj začnem z zmogljivim algoritmom SmartFocus™, ki lahko v naših slušnih aparatih zlahka in hkrati upravlja več prilagodljivih parametrov, ter tako uporabniku zagotavlja udobje in jasnost zvoka v številnih zvočnih okoljih. SmartFocus združuje številne funkcije, kot dirigent številne instrumente v orkestru. SpeechZone 2 je še en odličen primer inovativnosti. Ta omogoča obojestransko (binauralno) prostorsko obdelavo in tako locira govor v območju vseh 360 stopinj okoli uporabnika. Hitro ugotovi ali govor prihaja od spredaj, zadaj, z leve ali z desne strani poslušalca ter samodejno izbere primerno delovanje mikrofonov, da zagotovi najboljše razumevanje govora v hrupnem okolju. Gre za zelo edinstveno funkcijo, ki je danes na samem čelu tehnologije usmerjenega sprejema zvoka. Poleg tega naša tehnologija Flex omogoča strokovnjakom, da uporabnikom zagotovijo možnost preizkušanja vseh tehnoloških ravni in nadgradnje že prodanih aparatov na višjo tehnološko raven. Poleg koristi uporabnikov, tehnologija Flex pomaga tudi strokovnjakom za sluh, saj ti lažje konkurirajo z agresivnimi prodajalci na drobno. Unitron ima bogato zgodovino unikatnih tehnoloških dosežkov, kot so na primer prej omenjeni, ki nam dajejo lastno identiteto in vrednost na trgu.

Ena izmed naših prednosti, ki nam omogočajo tovrsten napredek, je sodelovanje med avdiološko ekipo ter timom za raziskave in razvoj. Delujejo namreč tesno skupaj z namenom, da bi razvili funkcije, ki imajo oprijemljive koristi za ljudi z okvaro sluha. Delo tima za raziskave in razvoj, ob navzočnosti avdiologov, ima dodano vrednost, saj nas ti osredotočajo na razvoj takšnih funkcij in tehnologij, ki naglušnim občutno izboljšajo slušno izkušnjo.

Se v Unitronu najde kaj takšnega, kar bi bilo prisotno že od same ustanovitve podjetja?

Jan: Ob ustanovitvi podjetja je bil med ustanovitelji prisoten občutek družine, ki se je odražal tudi pri odnosu s strankami. Skozi desetletja se je občutek družine ohranjal in je še danes prisoten pri načinu dela v Unitronu. Kultura našega podjetja temelji na osebni in storitveno naravnani organizaciji. Pred nekaj leti smo izvedli strateški pregled. Naše stranke smo anketirali in jih vprašali, kaj mislijo o naših prednostih in slabostih ter zakaj so se odločili, da poslujejo z nami. Naša storitvena usmerjenost, prijaznost in način dela s slušnimi akustiki s katerimi sodelujemo, je zelo močno odmeval v odzivih naših strank.

To je postal naš ključni steber pri strategiji odnosov in poslovanja s strankami. V Unitronu smo za razvoj zaposlenih v podjetju porabili enako količino časa in resursov, kot za razvoj tehnologije. Cenimo odnose z našimi strankami in pri njih iščemo povratne informacije o naših produktih in programih. Veliko vlagamo tudi v naše zaposlene. Naši ljudje z veseljem pridejo v službo in to se odraža tudi v njihovem vsakdanjem delu. Verjamem, da je bilo v tako že v samih začetkih Unitrona in da bo tako ostalo tudi v prihodnje.

Unitronovi ustanovni partnerji v času začetkov

Unitronovi ustanovni partnerji v času začetkov

Kaj lahko v bodoče strokovni sodelavci pričakujejo od Unitrona glede tehnološkega razvoja?

Jan: Unitron se bo še naprej osredotočal na dve stvari: razvoj trdnih odnosov s strankami in razvoj izdelkov. Še naprej moramo skrbeti za konkurenčno ponudbo in hkrati zagotavljati uspešno poslovanje naših strank in zadovoljstvo njihovih pacientov.

Kot industrija, pri ljudeh še vedno opažamo velik odpor pri sprejemanju in uporabi slušnih aparatov. Stopnja razširjenosti slušnih aparatov med tistimi, ki jih resnično potrebujejo, je v Severni Ameriki zelo majhna. S tehnološkega vidika bo razvoj naših produktov temeljil na zelo preprostih filozofijah. Sprva mora slušni aparat na prvi pogled presenetiti z dizajnom, velikostjo, splošnim izgledom in občutkom. Izklesali smo nov način oblikovanja naših produktov, ki zagotavlja svež in sodoben dizajn. Kot drugo je pomembno, da je občutek, ko stranka postavi slušni aparat v svoje uho, prijeten in udoben, zvok pa mora biti zelo dober. Kvaliteta zvoka je za nas izredno pomembna. To je očitno, vendar v resnici obstaja tveganje, da zaradi naprednih algoritmov za obdelavo zvoka lahko trpi kvaliteta zvoka. V Unitronu se bomo še naprej trudili, da bomo imeli najnovejšo in najboljšo tehnologijo, ki bo pomagala pri še tako težkih zvočnih okoljih in hkrati ohranjala odlično kvaliteto zvoka.

Prav tako bomo nadaljevali z našim Flex programom, ki odpravlja ovire pri ljudeh, ki ne želijo preizkusiti slušni aparatov. Flex:trial omogoča, da lahko ljudje slušne aparate teden, dva, ali še dlje, preizkušajo brez rizika, brez obveznosti ali stroškov. Poleg tega pa Flex:trial daje našim poslovnim partnerjem, da ti na konkurenčnem trgu ponudijo edinstvene možnosti preizkušanja slušnih aparatov, kot jih ne nudi nihče drug.

Carloyn: Omenili ste tudi poudarek na razvoju odnosa s strankami. Lahko na to temo poveste kaj več?

Jan: S tem, ko sem omenil nadaljevanje razvijanja trdnih odnosov z našimi strankami, nisem mislil le, da smo podjetje s katerim radi sodelujejo, ampak tudi to, da resnično razumemo kaj bodo naše stranke potrebovale za uspešno poslovanje danes in v prihodnosti. Zavedamo se sprememb v svetu, v katerem naše stranke delujejo, zlasti neodvisni dobavitelji slušnih pripomočkov. Pričakujejo lahko ne le odličnih izdelkov za prodajo, ampak tudi odlične storitve, ki jim bodo pomagale prilagoditi svoje poslovne procese, prodajo in pristop na trgu.

Unitron je v zadnjih letih doživel velik razcvet, zlasti pa na področju Severne Amerike. Še naprej bomo vlagali v vire za podporo rasti na tem pomembnem trgu.

Prav tako kot je bil prejšnji mesec na 50 letnico Unitrona povabljen ustanovni partner Rolf Dohmer, tudi jaz upam, da bom vabljen v Unitron čez petdeset let, da skupaj praznujemo 100 letnico.

[smeh]

Carolyn: Poskrbela bom, da boste takrat prav tako povabljeni na intervju. Šalo na stran, čestitke ob tej pomembni obletnici in hvala za današnji pogovor.

Članek v pdf obliki >>

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.

Iskanje

+
Google ocena
5.0
Na podlagi 1561 ocen
×
js_loader