NOVO VODSTVO IN STRATEŠKA USMERITEV ZA UNITRON ZDA

AudiologyOnline intervju
Intervju z g. Mike Dittmann

5. 10. 2015

Intervju z g. Mike Dittmann, predsednikom Unitron ZDA

Carolyn Smaka: Mike, hvala za vaš čas. Pred kratkim ste se pridružili podjetju Unitron. Kakšna je bila vaša kariera do tedaj?

Mike Dittmann: Hvala za vaše povabilo. Pred prihodom v Unitron sem bil 17 let zaposlen v podjetju Widex. Tam sem imel več različnih funkcij kot so načrtovanje distribucijskih mrež, vzpostavljanje maloprodajnih podjetij, kasneje pa sem skrbel tudi za pridruževanje distributerjev k Widex-u. Pred odhodom sem bil direktor podjetja Widex v ZDA in vodja prodaje za svetovni trg.

Carolyn: Kako to, da ste zapustili Widex in se pridružili Unitronu?

Mike: Vse skupaj se je pričelo s sodelovanjem z gospodom Janom Metzdorffom, ki je predsednik Unitron za cel svet. Jan ima izjemno vizijo. Na tem področju imava večletne izkušnje že oba, med nama pa obstaja prijateljstvo, ki temelji na skupnem spoštovanju. Nekega dne mi je ponudil priložnost za sodelovanje in me povabil na sestanek v podjetje Unitron.

V samem začetku spoznavanja podjetja Unitron in pri sodelovanju z vodstvom, sem bil izredno navdušen nad vizijo, ki ga imajo za ameriški trg. Ob tem, ko v podjetju Unitron še naprej raziskujemo in razvijamo tehnologijo ter nudimo visoko kvalitetne produkte, skušamo strategijo osredotočiti tudi na zagotavljanje dodane vrednosti našim strankam. Želimo ponuditi več kot le slušni aparat.

Z dolgoletnimi izkušnjami lahko trdim, da je prav ta strategija tista, ki lahko na današnjem trgu omogoči revolucionarne premike. Z velikim veseljem sem sprejel priložnost za vodenje in izvajanje te strategije v ZDA.

Carolyn: Vas je ob pričetku dela v podjetju Unitron kaj presenetilo?

Mike: Kar me je takoj navdušilo in niti ne tako presenetilo, je velika predanost strankam, ki ga ima podjetje Unitron. Dobaviteljem pomagamo pri vzpostavljanju njihovega poslovanja in pri gradnji dobrih odnosov s pacienti. Vedno spoštujemo njihove želje in iščemo rešitve, ki bi olajšale njihovo delo. V podjetju Unitron gre za povsem drugo kulturo, ki temelji na zadovoljstvu in uspehu naših strank kot tudi njihovih pacientov. Gre za pristop, ki ga ni lahko vzpostaviti ali imitirati, zato ga imenujemo kar »Unitronov pristop«.

Izredno navdušen sem bil tudi nad tehničnimi kapacitetami podjetja Unitron ZDA. Vse od laboratorija za izdelavo oliv, proizvodnih obratov, do oddelka za marketing – skozi celotno organizacijo podjetja Unitron gre za velik poudarek na inovativnosti ter zadovoljstvu strank.

Carolyn: Povejte mi več o Unitronovi strategiji za uspeh dobaviteljev in kako se to kaže drugje, ne le v produktih. Kako to poteka?

Mike: Industrija slušnih pripomočkov v zadnjem času doživlja veliko sprememb. Pacienti se spreminjajo in spremembe se pojavljajo tudi pri dobaviteljih slušnih pripomočkov. Posledično se spreminja tudi industrija, ki želi dobaviteljem zagotoviti vse kar potrebujejo za današnje dinamične razmere. Naša strategija za dobavitelje temelji na pomoči in podpori, ki jo dobavitelji ob spremembah na trgu potrebujejo. Stalno se sprašujemo »Kako lahko našim strankam zagotovimo, da bodo ti lahko svojim pacientom lahko ponudili nekaj več in ob tem izstopali od drugih dobaviteljev slušnih pripomočkov. Vedno razmišljamo o načinih s katerimi bi lahko podprli naše stranke in jim nudimo razne storitve, s katerimi jim olajšujemo delo in jim omogočimo lažjo pot do uspeha ter večjo učinkovitost. Gre torej za strategijo, ki jo še naprej izpopolnjujemo, saj vemo, da smo z uspehom naših strank uspešni tudi mi.

Dejstvo je, da se dobavitelji med seboj izredno razlikujejo. Nekateri so večji in bolj razširjeni, drugi manjši, z drugačnimi potrebami. Zaradi te raznolikosti potreb smo pri strategiji za uspeh dobaviteljev oblikovali več partnerskih načrtov. Pri najzahtevnejšem nivoju partnerskega povezovanja izvedemo podrobno analizo dobaviteljevega poslovanja s pacienti, da bi odkrili najizrazitejše prednosti in slabosti poslovanja. Skupaj sodelujemo, iščemo in izpopolnjujemo rešitve, ki bi odpravile njihove pomanjkljivosti in omogočile lažje prepoznavanje in izkoriščanje poslovnih priložnosti. Za druge dobavitelje nudimo pomoč tudi na specifičnih področjih. Za primer lahko vzamemo naš »Lunch and listen« program pri katerem z dobaviteljem in Unitronovim predstavnikom organiziramo lokalni dogodek, prek katerega lokalno skupnost informiramo o slušnih pripomočkih, novostih in rešitvah na tem področju. Dobavitelju tako zagotovimo nekaj novih, tudi že uveljavljenih strank. Program »Lunch and listen« je bil do sedaj zelo uspešen, saj se je na stran Unitronovih distributerjev obrnilo že več kot 50% dolgoletnih uporabnikov slušnih pripomočkov.

Carolyn: Kaj lahko poslovni partnerji od podjetja Unitron pričakujejo v prihodnosti?

Mike: Diferenciacija je pri dobaviteljih slušnih pripomočkov izrednega pomena. Verjamemo v to, da lahko potrebno diferenciacijo dosežemo le z zagotavljanjem udobne in učinkovite uporabe slušnih pripomočkov.

Da bi dobaviteljem pomagali dosegati poslovne cilje, še naprej nudimo produkte in rešitve, ki podpirajo diferenciacijo. Jeseni bomo predstavili novo tehnologijo in orodja, ki bodo dobaviteljem in pacientom omogočala lažje in boljše prilaganje slušnih pripomočkov. Na sedežu podjetja v Kanadi trenutno odpiramo izobraževalni center za mobilne aplikacije, ki bo na svetovni ravni služil celotni skupini Sonova. Na tem oddelku se bodo razvijale nove mobilne tehnologije, tako da lahko od podjetja Unitron pričakujete novosti tudi na tem, danes izredno aktualnem področju.

Carolyn: Novosti podjetja Unitron se zelo veselimo in jih bomo spremljali že ob samem razvoju. Izredno lepo je bilo govoriti z vami Mike. Želim vam veliko uspehov v vaši novi vlogi.

Vir: http://www.audiologyonline.com/interviews/new-leadership-and-strategic-direction-15341

Iskanje

+
0