UNITRON IPF 2019 (International Partner Forum), potopis slušnega akustika

Prihod v Varšavo

Nedelja je bila daljša kot ponavadi, saj sem dolgo pričakoval potovanje in se ga tudi zelo veselil. Pred AUDIO BM slušnim centrom na Viču me je Franci pobral malo pred dogovorjeno uro (kar bi lahko pričakoval) in že sva krenila na pot. Ob 17.10 sva namreč imela let proti zgodovinski Varšavi, glavnemu mestu Poljske. Potovanje, ki naju je čakalo, je nosilo ime Unitron IPF. Kratica predstavlja mednarodni partnerski kongres, se pravi izobraževanje in druženje za vsa podjetja, ki zastopajo blagovno znamko Unitron. Bil sem globoko počaščen, da sem bil lahko del te poučne in zanimive izkušnje.

S poljsko letalsko družbo Lot sem letel prvič. Ker je bilo vreme muhasto, smo izkusili malo turbulence, a sva se s Francijem držala kot prava heroja in čez uro in pol pristala v mestu, ki ima skoraj toliko prebivalcev kot celotna Slovenija. S širšo okolico to številko krepko preseže, kar jo uvršča na osmo mesto največjih evropskih mest. Ob pristanku malo pred sedmo zvečer se je na letalu slišala glasba Fredericka Chopina, po katerem nosi ime to veliko mednarodno letališče. Po prejeti prtljagi, pa tudi nekoliko evrov sva morala zamenjati za poljske zlote, sva poklicala taksi in se odpeljala proti poslovnemu centru mesta – 7 kilometrov oddaljenem hotelu Hilton, znameniti verigi mondenih hotelov v lasti družine Hilton. Med drugim kontroverzne mlade dame Paris Hilton, vnukinje ustanovitelja Conrada Hiltona. Prvi hotel je odprl vrata že daljnega leta 1919.

Po nastanitvi v 21. nadstropju hotela, iz katerega sva imela prekrasen razgled na same moderne stolpnice v okolici, sva se odpravila na uvodni spoznavni večer, ki je potekal v prijetnem baru v stavbi nasproti hotela. Temperatura je iz 27 padla na ugodnih 20 stopinj celzija.

Pogled iz hotelske sobe

Ko sem pregledoval seznam udeležencev, mi je bilo hitro jasno, da veliko znanih obrazov ne bo. Med približno sto gosti so bili ljudje iz dobesedno celotnega sveta. Vseh kontinentov, vseh ras, vseh veroizpovedi, iz 37 držav. Od Bangladeša, Hong Konga, Peruja, Indonezije, Katarja, Južnoafriške republike, do držav kot so Sirija, Šri Lanka, Ekvador, Dominikanska republika in tako naprej in naprej.

Okoli enajste ure, ko se je ambient pričel prazniti, sva tudi midva s Francijem odšla na počitek.

Predavanja in ogled Varšave

Kot je za pričakovati, je nit pogovorov najlažje poiskati z ljudmi, ki so nam bližje. Pri bogatem zajtrku v avli hotela sva hitro našla tiste, za katere sva pričakovala morda že večer prej, da se bomo poiskali. Nenazadnje je namen kongresa partnerjev poleg predstavljenih novosti tudi izmenjava pogledov in izkušenj, slišanje primerov dobrih in slabih praks ter navezovanje in obnovitev stikov.

Ob devetih so se v kongresni dvorani hotela pričela predavanja, ki jih je odprl g. Rico Vannotti, vodja distribucije v družbi Sonova, z nagovorom, s katerim je pozdravil vse udeležence.

Po predavanjih smo odšli v različne sobane ob kongresni dvorani poslušati kratka predavanja o prilagajanju slušnih aparatov, poslušali smo simulacijo okolij ob predpostavki, da imamo izgubo sluha in nato brez izgube sluha, preizkusili smo direktno povezljivost z Bluetoothom pri nekem filmu, kjer smo izkusili res izjemen zvok, ter si pred kosilom nadeli Moxi Jump R slušna aparata, ki smo ju celotno popoldne nosili na ušesih. Uporaba teh slušnih aparatov je tako udobna, da smo na to, da jih imamo za ušesi zelo hitro pozabili. Delujejo na novi platformi Discover, ki smo jo dodobra spoznali in je fantastična!
Okoli 14. ure smo se pred hotelom vkrcali na avtobusa ter se odpeljali v center Varšave.

Stari del mesta je bil od hotela oddaljen le slabe 3 kilometre. Močno me je spominjal na stari del Ljubljane ali Dunaja. Razdelili so nas v skupine po deset in na različnih mestih smo preko slušnih aparatov dobivali naloge, ki smo jih morali razrešiti. Obljubljena je bila simbolična nagrada za skupino, ki bo imela najboljši rezultat. Pri vsakem vprašanju so se na tablici vodnika skupine prikazali štirje odgovori, na nas pa je bilo, da odgovorimo pravilno.

Presenečen sem bil, kajti Varšava je pred nemško okupacijo leta 1939 veljala za vzhodni Pariz. Stičišče umetnosti in razvoja, rasne in verske tolerance. Ob nemškem obleganju je veliko zgodovinskih stavb pogorelo ali so jih porušile granate, veliko ljudi je izgubilo življenje. Kasneje je mesto prešlo pod sovjetsko nadvlado. Na vsakem koraku so bili vidni spomeniki na leta tuje agresije. Kljub temu je bil center mesta izjemno lepo obnovljen, veliko turistov smo videli na vsakem koraku in po dvournem sprehajanju in reševanju ugank, ki so bile bodisi povezane z Unitronom in Sonovo, bodisi pa z zgodovino mesta in države, smo se usedli ob glavni ulici in naročili hladno pivo. In kako dobro je bilo.

Na koncu so vse skupine poklicali na enega od trgov, kjer smo se vsi skupaj slikali, sledilo pa je presenečenje. Takoj po slikanju je pred nas stopila navijaška skupina samih deklet in v slogu nove serije slušnih aparatov Jump so priredile pravo predstavo. Ob koncu plesne točke so nas povabile k sebi, razdelile so kolebnice in vsi skupaj smo v ritmu skakali na kolebnice. Popravek. Vsi skupaj ravno ne, sva se pa s Francijem z veseljem povabilu odzvala. Presenečena sva ugotovila, da skakanja na kolebnico, podobno kot pravijo za vožnjo kolesa, nikoli ne pozabiš.

Skupinska fotografija v Varšavi

V hotelu smo imeli dobro uro časa, da smo se odpočili in nabrali moči za večerni program. Franci se je takoj usedel pred prenosni računalnik in začel odgovarjati na različna sporočila ter objavil nekaj slik, jaz pa sem čas izkoristil za enourni sprehod. Del sprehoda med stolpnicami je bil sladoled z marcipanom.

Podelitve nagrad in predavanja

Drugi dan je sledila podelitev mednarodnih nagrad za izjemne rezultate. Med vsemi udeleženci so bile podeljene 4 nagrade in nagrado AWARD OF EXCELLENCE je prejelo prav naše podjetje AUDIO BM SLOVENIJA. Priznanje je iz rok direktorja SONOVE g. Arnda Kaldowskega in g. Rica Vannottija, vodje distribucije, prevzel direktor AUDIO BM Franci Urankar, ki je ob tej priložnosti povedal, da je to mednarodno priznanje velika nagrada in hkrati obveza, da se bomo s še več energije in veselja trudili za zadovoljstvo naših strank.

Prevzem priznanja AWARD OF EXCELLENCE iz rok direktorja skupine SONOVA g. Arnda Kaldowskega in vodje distribucije g. Rica Vannottija

Nato so podelili nagrado za najboljši rezultat v prejšnjem dnevu reševanja ugank in vprašanj. In zmagovalci smo bili mi. In zopet – Franci. Dobili smo bombonjere. Ostali so se šalili, da je Franci – kot je že v navadi, osvojil vse možne nagrade.

Zmagovalna skupina na temo odkrivanja Varšave in Unitron

Podelitvi je sledilo predavanje g. Jaroslawa Widomskega, direktorja podjetja Geers, ki je eden vidnejših dobaviteljev slušnih pripomočkov na Poljskem. Hkrati podjetje, ki je kljub svoji velikosti tisto, ki se najbolj vzpenja glede na število uporabnikov slušnih aparatov. Imajo kar 215 poslovalnic

Poslušala sva zvočne primere. Navdušena nad zvokom Unitron slušnih aparatov!

Kot zadnja predavatelja sta spregovorila g. Arnd Kaldowski, CEO Sonove, ter g. Stefan Launer, podpredsednik tehnološkega razvoja pri Sonovi. Predstavila sta nekaj idej za naprej. Telefonski klic bo v prihodnosti aplikacija lahko zapisovala v obliki besedila, slušni aparati pa bodo lahko merili bitje srca, pritisk in telesno temperaturo. Po njuni statistiki slušni aparati v 60 % primerov pomagajo pri odpravljanju tinitusa, demenca napreduje počasneje, 4X več je padcev pri ljudeh, ki ne nosijo slušnih aparatov v primerjavi z ljudmi, ki jih uporabljajo.

Direktor Sonove, g. Arnd Kaldowski
Michael Waloszek in Douglas Baldwin

Predavanja, ki so bila jedrnata, raznovrstna, ne le omejena na tehnične specifikacije nekega slušnega aparata ampak zelo splošna, človeška, so mi omogočila nov, bolj širok vpogled na poklic, ki ga opravljam.

Po kosilu, okoli 14. ure,  smo se odpravili 8 kilometrov izven mesta v World Hearing Center (WHC). Zasebno ustanovo, ki je hkrati moderna bolnišnica opremljena z najnovejšo tehnologijo. Hkrati eden vodilnih raziskovalnih centrov za izvajanje široke palete raziskovalnih in izobraževalnih dejavnosti. Te vključujejo usposabljanje strokovnjakov na različnih področjih medicine, kliničnega inženirstva, logopedije, izobraževanja gluhih in psihologije. Obenem center izvaja diagnostične in kirurške posege, od ušes, nosu, sinusov in grla, pri čemer se dnevno izvaja več kot 70 operacij in več kot 18500 operacij letno.

World Hearing Center, The Institute of Physiology and Pathology of Hearin, International Rehabilitation Center
Franci Urankar in Luka Gartner pred World Hearing Centrom
Še ena skupinska slika pred World Hearing Centrom

Tudi vsi mi smo bili preko neposrednega video prenosa in komentarja v živo priča kar štirim operacijam vstavitve elektrode polževega vsadka, ki jih je izvedel Prof. Henryk Skarzynski. Ogledali smo si še oddelek avdiometrije, oddelek različnih slikanj predela glave, oddelek pripravnikov za rinoplastiko (estetska korekcija nosu) in oddelek, kjer delajo logopedi z otroci.

Nisem se mogel upreti 🙂
Še pogled skozi mikroskop

Ob 19. uri smo z avtobusi odšli nasproti zadnjemu dejanju – večerji in plesu v barvitih oblačilih, ki je bila na odprti terasi v 27. nadstropju. Tam smo uživali v plesu in dobri hrani in pijači od sončnega zahoda pozno v noč.

Predstava, ki nas je osupnila
V stilu Unitron veselih barv in odličnega razpoloženja
Varšava

Povratek v Slovenijo

Jutro je bilo nekoliko drugačno. Budilka se je oglasila. Težko je bilo vstati, saj smo spali le nekaj ur. Potrebno je bilo oditi na zajtrk in kreniti na pot vse do Ljubljane. Poslovila sva se od poznanih, zaželeli smo si srečo ob povratku in uspeh v prihodnosti.

Z letalsko družbo Lot sva polna vtisov poletela med oblake proti domu.

Povezave:
UNITRON, Discover >>
MOXI UNITRON slušni aparati >>
WORLD HEARING CENTER >>

Zapisal: Luka Gartner, AUDIO BM SLUŠNI CENTER Ljubljana Vič
Fotografije: Unitron in Franci Urankar

Delite s tistimi, ki bi jih vsebina utegnila zanimati. Hvaležni vam bodo. Kliknite na ikono spodaj.