ČUDEŽNE KAPLJICE ZA POVRNITEV SLUHA

V številnih medijih se pojavljajo oglasi o revolucionarni metodi, ki omogoča povrnitev slušnih sposobnosti brez operacij in dragih slušnih aparatov. Kot predsednik odbora naglušnih, ki deluje pri Zvezi društev gluhih in naglušnih Slovenije, in kot dolgoletna težko naglušna oseba se nikakor ne morem strinjati s takimi zavajajočimi oglasi, ki mečejo slabo luč tudi na številne ugledne časopise, ki sodelujejo pri takem lažnem in škodljivem oglaševanju. Poskušam razumeti marketing in različne tržne pristope, kljub temu pa se mi zdi skrajno neprimerno, da se okvara sluha izkorišča za tako zavajajoče trženje.

 

Osebno menim, da je takšno zavajanje javnosti in še posebej oseb z okvaro sluha kršenje Mednarodne konvencije OZN o pravicah invalidov, ki jo je Republika Slovenije ratificirala med prvimi; prav tako zavajajoče oglaševanje pomeni kršitev EU-direktive o nepoštenih poslovnih praksah pa tudi kršitev Zakona o zaščiti pred diskriminacijo, v katerem je jasno navedeno, da se invalidnost ne sme zlorabljati ali uporabljati na neprimeren način. Tudi Evropska zveza naglušnih (EFHOH) odločno nasprotuje takšnemu zavajanju in z domnevnimi kršitvami redno seznanja evropski parlament.

Boris Horvat – Tihi, podpredsednik ZDGNS in tudi predsednik
Odbora naglušnih ZDGNS (Zveze društev gluhih in naglušnih Slovenije)

 

Domnevam, da uredništva časopisov, ki pri tem škodljivem početju sodelujejo, niso dovolj seznanjena s problematiko oseb z okvaro sluha, zato moram zapisati neizpodbitno dejstvo, da je okvara sluha neozdravljiva n da pri tem ne pomagajo nobene čudežne kapljice, ampak izključno le ustrezni tehnični pripomočki in kakovostni slušni aparati. To ne nazadnje potrjuje tudi medicinska stroka v Sloveniji, ki se prav tako zgraža nad žalostnim dejstvom, da nihče od pristojnih ne zaščiti ljudi pred takšnim škodljivim oglaševanjem. Izguba ali okvara sluha je dolgotrajen in težek zdravstveni in psihološki proces, ki terja obilo rehabilitacijskih pristopov in ukrepov, zato je na tej poti vsako zavajanje lahko škodljivo za posameznike, ki v silni želji po ozdravitvi upajo in verjamejo marketinškemu vplivu in še iščejo prave poti. Izguba sluha zaradi komunikacijske ovire povzroča tudi delno ali popolno samoizolacijo iz družbenega okolja. Zato je včasih tudi življenjskega pomena, kakšno rehabilitacijsko pot ubere posameznik za vrnitev v družbeno koristno aktivnost. Čudežne kapljice zagotovo niso prava pot in odrešitev za močno in rahlo naglušne, kot je navedeno v oglasu.

 

V Sloveniji živi približno 150.000 oseb z okvaro sluha. Verjamem, da je to zelo mamljiv trg za različne tržne manipulacije in da mnogi v tej množici ljudi vidijo le pot do lahkega zaslužka in niti najmanj ne pomislijo na številne negativne učinke, ki jih lahko povzročijo z zavajajočimi obljubami in oglasi.

 

Skupaj s sodelavci v vseh društvih gluhih in naglušnih, ki delujejo v Zvezi društev gluhih in naglušnih po vsej Sloveniji, se trudimo z ozaveščanjem, da osebam z izgubo sluha pokažemo pravo rehabilitacijsko pot. Zato iskreno upam, da nam bodo slovenski mediji pri tem pomagali, predvsem pa si želimo, da naglušnim ne bi škodovali.

 

Boris Horvat – Tihi

 

Vir: http://www.zveza-gns.si/ostalo/iz-sveta-tisine/

 

 


PRIMER ZAVAJAJOČEGA OGLASA

 

 

 

 

PRIMER LAŽNE OSEBE IZ OGLASA
prof. Roman Kotnik

 

 

 

KORISTEN NASVET – NE NASEDAJTE PREVARANTOM

 

Iskanje

+
0